Då var dag 4 avklarad!

Äntligen har jag avklarat dag fyra!

är så spänd på att se vad jag väger på torsdag! Jag vill jättegärna väga mig nu men måste hålla mig! Kan säga att det har varit jättejobbigt o vissa timmar på dygnet e svårare än andra. det jobbigaste ikväll var när jag var ute med några kompisar o fikade. de beställde både det ena o andra o jag drack bara en kopp te. jobbigt som det var så såg jag ändå målet i sikte och försökte göra allt för att inte tänka på det. Har varit hur fint väder som helst idag. men jag kände mig för hungrig för att gå ut o röra på mig känns som om ja ska låta det här smälta en vecka först innan jag börjar träna. tänkte köra ett pass på onsdag. men jag måste börja med mina morgonpromenader innan jobbet. det tror jag ger viktminskningen den extra pushen. det som var ganska konstigt på jobbet idag var att jag hade druckit klart min lunch på under 5 minuter. sen tänkte jag hmm vad ska jag göra nu i 55 minuter? men jag ska nog ta en promenad under lunchen from med nästa vecka. kan inte sitta o dega o inte göra nåt alls. hmm det var allt från mig ikväll... god natt o sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0