Dag 9

hejsan sorry att jag inte skrivt något på några dagar men jag har kännt mig så himla seg. har satt upp ett mål att komma under 100 kg innan 2 september o jag ska banne mig lyckas. men mitt första mål e att komma under 104 på torsdag vi får se.. jag ska inte väga mig hemma men jag e så nyfiken! Håller ni med om att det har varit helt underbart väder de senaste dagarna . man blir ju helt bortskämd! imorn e det dags för ett pass på gymet. ska köra något som heter kettlebells. ska bli hur kul som helst! ikväll händer det inget speciellt jag e ju en hemma tjej egentligen. men visst e det hur kul som helst när man går ut med tjejkompisarna. men det blir inget sådant under kommande veckor ska ju nå mitt mål! men nu ska jag gå o blanda en soppa..mmmmmmmmm vad gott! hehehe
ha det så kul ikväll!
ajuste jag lovar att gå min morgonpromenad imorn. men jag gillar verkligen inte att göra det men det e hur bra som helst för viktminskningen..har iaf hittat en jättebra rutt som ja gillar o verkar avkopplande. någon som har något tips på hur man får tummen ur på morgonen och börjar ta sin promenad? kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0