det var ett tag sen sist

hejsan..sorry att jag inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp...men det e egentligen ingen ursäkt man ska hinna skriva några rader ändå. jag har iaf fortsatt med min diet och var på kettlebells träningen igår..det gick mycket bättre igår. o jag kände att det här e nog en träning för mig..måste lägga in styrketräning oxå så jag får fasta muskler heheh..något som ja e väääääääldigt dålig med e ju mina promenader..fattar inte varför det ska vara så svårt att komma iväg..när jag väl e ute så tycker jag att det e jätteskönt..men det gäller ju att väl gå ut med. den andra saken som jag e väldigt dålig med e att dricka mina 3 liter vatten varje dag. kommer nog inte ens över en liter! en annan sak som jag tycker e vääääääääldigt jobbig e att klara sig på kvällarna..jag blir såå himla hungrig då och allt som jag vanlitvis inte ens tittar åt verkar vara det godaste på jorden! vet inte har varit extra jobbigt de senaste dagarna..men jag vet inte vad ja ska göra gå o lägga mig vid kl 19?  har ni några tips på vad jag ska göra? som jag skrivit i tidigare inlägg så har vissa dagar känns superenkla o vissa har känts som rena pesten. men nu har det liksom varit jobbigt i över en vecka. undrar när det ska gå över för det här kan jag inte gå igenom som jag gjort de senaste dagarna. dagarna har blivit mycket enklare nu inte så många frågor längre o har börjat vänja mig vid att kollegorna äter runtomkring mig.( har ni tänkt på hur mycket som fikas på arbetsplatser?) det e nästan någon som har med sig kaffebröd varje dag. jag tror det e för att testa mig hahhah.. nej det tror jag verkligen inte men jag har väl inte riktigt tänkt på det innan. då var det bara att stoppa i sig o tacka o bjuda tillbaka någon annan gång- o på så sätt fortsätter det. som sagt dagtid har jag vänjt mig vid men det e just på kvällarna efter kl 18 som det liksom slår till. jag undrar hur länge till jag orkar kämpa emot. men jag måste..vi ska ju klara det här! jag funderar på att inhandla såna där ketostix från apoteket för att mäta ketosen.  e det något som rekomenderas?
jag ska iaf se morgondagen som en slags nystart där jag måsteee dricka 3 liter vatten..gå mina promenader för att gå ner snabbare i vikt. som det ser ut nu så känner jag inte ens för att gå o väga mig på torsdag.. men det e ju nya tag nu har ju faktiskt gått ner ca 6 kilo på 2,5 veckor. men jag ska ner o därmed basta!

jag lovar att bli bättre på att skriva mer inlägg o ni får jättegärna kommentera och skriva hur det går för er.. känns jättebra o läsa era kommentarer för då känner man att man kämpar ihop o att man inte e ensam..

puh!

oki alla underbara nu ska jag gå o lägga mig..jag får önska er en riktigt god natt och en riktigt underbar dag imorn!

kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0