Har varit duktig idag

Så nu e klockan halv tio på kvällen och jag e helt utmattad. ligger fullt påklädd med både kofta och strumpor o på det ett riktigt tjockt täcke..ligger o fryser som bara den..tror att det e hungern som spökar hheheh..jag har iaf varit väldigt duktig ida. först min promenad under lunchen o sedan körde jag box på gymmet. idag körde jag allllllllt vad jag hade till fullo. inga pauser bara så svetten bara rann. jag tänkte bort med fettet bort med fettttttttttttttteeeeeeeeeeet! o precis när passet var slut så var jag bara tvungen att sätta mig ner o ta igen mig. men uschhh vad bra det kändes efteråt..imorn blir det promenad igen o sen kettlebells!!!!! i cant wait..nästa vecka ska jag lägga till styrketräning 2 dagar i veckan men då blir det bara ett pass kettlebells. hursomhelst så e målet att köra träning ca 4-5 ggr i veckan men promenaderna ska jag gå varje dag förutom på lördagar då jag bara ska slappa..hur har det gått för er idag? hade varit kul o se hur det går för er andra.. nu e det 2 dagar kvar till vägning..hoppas på att jag gått ner mer än sist iaf.  nej nu ska jag gå o blanda min chokladshake...mums...ha det så bra o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0