hej hej

känner mig lite seg idag. har precis kommit hem från jobbet hade halv dag idag så jag skyndade mig hem för att vila o ta igen mig lite. igår var det vägdag och det gick inte så bra som jag hade hoppats vikten var på 107 dvs en minskning på enbart 0.6kg. måste vara nåt som inte stämde denna vecka men jag har inte fuskat eller nåt alls. det kändes som ett bakslag blev jätteledsen. alla dagar som man gått runt hungrig o irriterad o trott att man ska ha gått ner så mycket mer hade ju mål att vara under 104 kg men men. min coach sa att det kan bli så ibland o att kroppen kan ta igen det till veckan efter. jaja hursomhelst köpte jag en våg på vägen hem hahah. måste kunna väga mig lite då o då för att kolla läget. en sak som ja e vääääldigt dålig på e att dricka vatten o ta mina promenader jag tror att det e där skon klämmer. så nu ska jag ta på mig träningskläderna o bege mig mot gymmet ajuste. idag ska jag lägga in mina mått oxå så man ser cm försvinna för muskler väger mer än fett. o jag e otroligt glad att jag hittat en som ska kämpa med mig på min resa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, fy vad jobbigt kalaset med buffe va, satt i soffan med barnen. Men men skam den som ger sig, jag väger mig på ons, vilken dag har du? Ja jobbar hemifrån så då är det lättare än för dig som ser sina arb kamrater äta. Har du kontakt med läkare nu när du ska köra helfart så länge? Lycka till och ha en bra dag kram lotta

2009-09-28 @ 07:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0