Jag e helt slut...

Herregud e det möjligt att vara så här slut som jag e nu? tur att jag tog bilen till gymet hade inte klarat av att komma hem annars. för er som undrar så e kettlebells ett helt grymt träningspass! jag älskade det men jag höll på att dö. var helt slut efter bara 10 min in på passet. o det värsta av allt var att se sig själv i spegeln. var ju fan tjockast där jättejobbigt. men jag hoppas att jag inte kommer att vara det efter denna livsomvändning. jag ska köra box på tisdag o imorn blir det bara kondition iform av promenader. men jag måste lägga in lite jogging oxå för att få bättre flås. jag hoppas verkligen att jag kan röra mig imorn hahhaha. men jag lovar prova på kettlebells det e en grym träning både för tjejer o killar! nu ska jag gå o blanda en soppa o lägga mig framför teven. kram på er o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0