Jag har gått en promenad

Hejsan alla glada..jag måste börja med att säga att jag e väldigt stolt över mig själv. som vanligt så var jag klar med lunchen innan den ens han börja så jag hade ca en timma att inte göra någonting alls..så jag tänkte ska jag sitta o glo när de andra äter eller ska jag gå o ta en powerwalk.. som tur har jag redan med mig träningskläder för jag ska ju gå till gymet efter jobbet så jag tog på mig träningsskorna och begav mig ut..i början frös jag som bara den men efter några minuter var jag alldeles varm..det var jättemysigt fint väder..avslappnande och skön musik i öronen. o det bästa av allt var att jag nu i efterhand känner mig mätt trots att jag har varit hungrig ända sen i morse..så det e ett tips som jag ska ge till er som kämpar...ta en promenad det hjälper verkligen o när du e klar så ta det största glaset du kan hitta o fyll på med vatten. så jag har redan avklarat en liter bara på promenaden.oki väl tillbaka på jobbet märkte jag att jag hade varit borta 1,5 timmar hahahah. men det e lugnt jag har ju knappt tagit någon lunch de senaste 3 veckorna..nej nu får jag skuldkänslor blir till att jobba över 30 min.hmmm vad mer..jo juste jag måste jobba nu..skriver mer ikväll o jag hoppas innerligt att kvällen inte blir så jobbig som den varit den sista tiden med hungerskänslorna..jaja vill man vara fin får man lida pin.
hej o hå kämpa på!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0