lunchen e jobbig...

hejsan alla glada..just nu e det jättejobbigt. vi har lunchrast på jobbet o jag har redan druckit upp min soppa på ca 5 min o har 55 min kvar av min rast. älla sitter vid lunchbordet o äter en massa gott. eller helt simpla maträtter ser hur goda ut som helst.  känner mig lite osocial när jag inte sitter kvar med andra när de äter men det blir lite jobbigt att titta på. sen e det alla frågor hela tiden....pallar inte...o tro mig det finns några på jobbet som borde börja med någon diet för deras egen skull fastän de svullar som bara den. hahha det var taskigt sagt men e lite irriterad just nu.. självklart e det upp till var och en hur man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0