Promenad dags

så nu har jag kommit hem ifrån jobbet hade halvdag idag så jag skyndade mig hemåt.. egentligen hade jag velat kolla runt på stan men jag blir alldeles för frestad utav alla godsaker nere på stan hhehhee.sen har jag bestämt att inte handla några kläder innan ja kommer under 90 strecket så det så! ojjj det e många kilon kvar dit men jag vill inte lägga ut en massa pengar på nåt jag kan använda högst några månader. så jag lägger undan pengar varje månad som ja kan gå o shoppa för sen:) jajaj nu blir det till att promenera dårå..sen ikväll e det dags för kettlebells.jjaja nu ska jag iväg ciao!

Kommentarer
Postat av: Vickenickan

Hej Gumman...Inte hunnit med att läsa din blogg som jag tänkt mig. Läst ikapp lite nu. Vad duktig du är att träna :)En sak jag tänkte på, när jag pulvarade som hårdast, våren 08. Försökte träna och prommenera men det gick inte. Fanns ingen vecka som vågen stod sååå still som dom veckorna jag varit duktig och rört på mig. Kanske är samma för dig. När man tränar hårt så bygger man ju muskler oxå, dom väger ju mer än fett. Även fast man kanske blir slimmare så äre ju hursom helst siffrorna på vågen som man ser. Det är dom som räknas. Säger inte att det är samma för dig men för mig var det så att ju mer jag bara låg på soffan när jag kom hem, desto bättre veckovägning. Tycker du kämpar på mycket bra. U go girl!!!

2009-09-30 @ 19:21:14
URL: http://vickenickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0