träningsvärk.......

jag har träningsvärk i hela kroppen...var inte så farligt när jag vaknade men sen kröp den liksom in på mig under dagen. kan knappt gå i trappor. men då fick jag veta att bota träningsvärk e att träna. så people jag har äntligen gått min runda! den tar ca 70 min att gå. jättefin väg. men ni ska veta vad det tog emot att börja gå. fan vad ja inte orkade men efter ca 15 minuters gång så kändes det faktiskt skönt. det enda som var lite jobbigt att det var så många som cyklade på den vägen...blev nästan påkörd av en snubbe..haahh värsta action promenaden. men jag klarade mig fint. efter ca 50 min kände jag att fan nu får det vara nog jag vill komma hem nu. men jag visste att det var ca 20 min kvar till min varma sköna lägenhet. så jag gav järnet o lyckades ta mig hem. fast jag hade stor lust att sätta mig ner på marken när jag gick. men kunde inte med pga av alla som cyklade. haha ikväll kommer roast på berns det måste jag se. åhhh vad jag känner för en macka nu! eller nej en god sallad och ostbågar som har stått ute o blivit sega mmm. varför gör jag så här mot mig själv. jag ska ju dricka värsta lyxsoppan nu..mmm artificiell choklad smak...nån som e avis? nej angelina  se målet framför dig...men fan känns så långt bort..många fettkilon som ska bort. men någonstans måste man börja.

Kommentarer
Postat av: Viktat

Mmm, ostbagar... :) Bra jobbat med promenaden!

2009-09-22 @ 20:35:49
URL: http://viktat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0