Välkommen till min viktresa!

Hejsan alla glada! Mitt namn är Angelina och jag e en glad tjej som e bosatt i östergötland. Har bestämt mig för att berätta för er alla om min viktresa som precis har börjat. Jag hoppas att kunna ge stöd och få stöd av er som kanske e i samma sits. Utöver min viktresa så kommer jag naturligtvis att skriva om min vardag oxå. Lite info om mig då..

Startvikt den 10/9 2009: 112.7 kg!

Målvikt: 65 kg.

Hur jag nu ska nå till denna målvikt e ju givetvis med nyttig kost och träning. Men massor utav motivation! Kommer att köra soppor på helfart fram tills nyår. Allt för att jag ska nå fram till mitt mål! Så om det e någon som e redo att köra ihop med mig så blir jag jätteglad. Då kan vi peppa varandra =) Här på bloggen ska jag dokumentera min viktresa o samtidigt berätta hur det hela känns.  Det var allt från mig så länge!

Håll tummarna för mig!

Krammmmmmm


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen, såg att din målvikt är 65 kg, samma som min, mejla mig gärna så kör vi tillsammans, alltid roligare att vara 2 mvh Lotta

2009-09-24 @ 15:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0